De laatste dagen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Mireille Joziasse - WaarBenJij.nu De laatste dagen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Mireille Joziasse - WaarBenJij.nu

De laatste dagen!

Blijf op de hoogte en volg Mireille

24 Februari 2015 | Nederland, Middelburg

Hallo allemaal!

Eindelijk kan ik weer een verslagje schrijven. Ik ben al twee dagen bezig om het verslagje te kunnen uploaden, maar de site deed het niet. Als het goed is heb ik iedereen die zijn email adres op de lijst heeft gezet bijgevoegd, waardoor jullie een berichtje hebben gekregen dat er weer een verslagje is upgeload.
Over 2 dagen is het dan zover. Dan begint mijn avontuur in Suriname! Wat heb ik er een ontzettende zin in! De dames die er nu al zitten, maken het ook niet makkelijk door steeds foto's op facebook te zetten. Dan ben je toch wel een beetje jaloers! Mijn koffer is al gepakt, maar er komen steeds nog wat laatste spullen bij die ik mee moet nemen. Vandaag bij de bank nog wat dingetjes geregeld en volgens mij was dat het laatste.
Van het weekend mijn afscheidsborrel gegeven. Allemaal bedankt voor de lieve woorden en de succes wensen! Genieten gaat daar zeker lukken!
Nog een prachtig cadeau gekregen: een digitaal fotolijstje. En ik ben even los gegaan met de foto's, dus er staat nu meer dan genoeg op!

Het is zo raar dat ik OVERMORGEN al weg ga. Ik besef het echt totaal niet. Ik merk wel aan mezelf dat ik het was spannender ga vinden. Ik slaap wat slechter, en vandaag ben ik een beetje een stuiterbal. Straks zit ik gewoon 3 maanden aan de andere kant van de wereld! HEERLIJK!

Zaterdag na mijn afscheidsborrel nog even langs mijn werk gegaan, en daar een mooi kookboek van Ramon Beuk gehad, met allerlei Surinaamse gerechten er in.

Nog 2 daagjes. Nog 80 men koffer inpakken en echt kijken of ik wel alles heb. Morgen nog met men lieve vriendinnetje Joyce naar de film en lekker lunchen, en dan morgenavond iedereen doodknuffelen thuis, en donderdag gewoon het vliegtuig in.

Lieve mensen die dit lezen,
Hou doe en bedankt,
Nee grapje,
Het volgende verslag zal zijn vanuit het prachtige Paramaribo.

Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeii!!

  • 24 Februari 2015 - 22:37

    Helga:

    Hee meid,...wat superleuk dit reisverslag!!,..zo kan ik je goed volgen!! echt top!!,......x x x

  • 25 Februari 2015 - 19:23

    Anton En Ariane:

    Leuk Mireille, en bedankt, we gaan je volgen en nogmaasl een goede tijd toegewenst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Mireille

In februari ga ik voor stage naar Suriname. Dit voor 3 maanden. Om het thuisfront op de hoogte te houden, en natuurlijk om het later terug te kunnen lezen, ga ik hier van alles bijhouden.

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4327

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 25 Mei 2015

Stage in Suriname

Landen bezocht: