Het echte aftellen kan beginnen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Mireille Joziasse - WaarBenJij.nu Het echte aftellen kan beginnen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Mireille Joziasse - WaarBenJij.nu

Het echte aftellen kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Mireille

01 Februari 2015 | Nederland, Middelburg

Hallo allemaal!

Het echte aftellen kan echt beginnen. Nog 24 dagen en dan ben ik bijna in Paramaribo. Wat heb ik er ontzettend veel zin in. Maar het wordt ook wel steeds spannender.
Vanaf morgen gaan we ook op school nog allerlei voorbereidingen doen. Zoals het onderzoek. Want ja, naast dat er genoten mag worden moet er ook gewerkt worden. We moeten daar ook echt wat gaan doen.
Maar waar ga je in vredesnaam een onderzoek over doen, als je niet eens weet op wat voor school je terecht komt. Dat wordt nog een uitdaging.
De laatste paar weken spoken er allemaal gedachten door mijn hoofd. Gedachten die te maken hebben met wat je in vredesnaam moet meenemen. Ik ga natuurlijk 3 maanden weg, maar ik moet niet spullen meenemen voor 3 maanden. En aangezien mijn allergie voor muggen er nog steeds is, moet ik ook kleren met lange mouwen en lange broeken meenemen. Waar ik ontzettend blij van wordt, want het is er gemiddeld 27 graden, en vochtig.
Terwijl ik er af en toe aan denk dat ik nog heel veel moet doen, en dan mijn lijstje bekijk, valt het best nog wel mee. Er moeten nog at laatste dingen gebeuren. Zoals een vriendenboekje kopen. Dat is aangeraden door een leerkracht die ook in Suriname is geweest.
Het belangrijkste wat ik nog moet doen voordat ik ga, is men koffer inpakken en kijken hoeveel hij weegt. Dat is misschien wel handig. Voor je het weet neem je te veel mee en dat zou zonde zijn.

Af en toe zit ik met mijn gedachten al wel in Suriname. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Ik hoop dat we een ontzettend leuke tijd tegemoet gaan. En ik ben er van overtuigd dat dat ook gaat gebeuren.

Groetjes Mireille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Mireille

In februari ga ik voor stage naar Suriname. Dit voor 3 maanden. Om het thuisfront op de hoogte te houden, en natuurlijk om het later terug te kunnen lezen, ga ik hier van alles bijhouden.

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 4333

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 25 Mei 2015

Stage in Suriname

Landen bezocht: